7.07.2014

Enchanted Garden/ Büyülü Bahçe

    

Merhabalar!! Bloguma yazmak benim için artık bir mucize oldu çünkü fazlasıyla yoğunum işyerinde ve yazmak için hiç fırsatım olmuyor. Uzun zamandır bu fotoğrafları paylaşmak için çaba sarfetsem de anca zaman ayarlayabildim :). Beni takip eden ve takip ettiğim blogger arkadaşları da ziyaret edemediğimz için üzgün olduğumu belirtmek istiyorum. Keşke zamanım olsa da hepinizi ziyaret edip paylaşımlarınıza baksam. İnanın çok zevkli olur ama elimiz mahküm :(. Bundan sonra zaman ayırmaya çalışacağım ümidim  :).
Gelelim bugünkü stilime. Geç paylaştığımdan dolayı fotoğraflardan da göreceğiniz gibi ilk baharda lalelerin açtığı dönemde çekim yapılmıştı. Bu sene çok trend olan, omuzları açık devore kumaştan olan bluzumu ve kabartma desenli kotumu giydim. Her ikisi de gri tonlarında, ayakkabimi da o tonlarda seçmeyi tercih ettim. Daha spor ve rahat bi tarz kombine etmek istedim. Buarada çiçeklerin büyüsüne kapılmamak mümkün değildi. Hepsi birbirinden güzeldi. Çiçeklerin rengarenk görünümü benim sade gri kıyafetimle bütünleşti. Tertemiz havayı çekip hem keyif yaptık hem çekimimizi tamamladık. Harika bi gündü. En yakın zamanda halihazırda duran yepyeni fotoğraflarımı da paylaşacağım. Sevgi ve işikla kalın.







Top; Zara
Pant; Zara (emin değilim :) )
Bag/Çanta; Mudo 
Photos by Yavuz Özçelik.










2 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikasın <3

Beauty Follower dedi ki...

Great photos!

http://beautyfollower.blogspot.gr

KAPAT

Yorumlarınız için teşekkürler.

Instagram

 
 
Scroll To Top